Torsdag

Satte lösenord på bloggen igen. Vet inte varför. Kände att jag ville :). Så detta inlägget läser ni om ett par dagar antar jag. Idag har det varit strålande väder. Jag har legat på beachen så gott som hela dagen. Var hemma på en liten paus i eftermiddag men begav mig ut igen och var på stranden till klockan 20.30. Låg tre timmar själv på stranden. Inte själv som alldeles själv på stranden men jag hade ingen vän med mig utan låg i en liten hörna och läste böcker. Mysigt, det ska jag göra oftare. Har bränt mig, mår illa och är världens tröttaste människa. Om det är solsting, magsjuka eller något annat vet jag inte men det känns som att jag kommer spy snart. Ska ta mig en iskall dusch, dricka 2 liter iskallt vatten och sen krypa ner i sängen. Jag hatar att må illa. Vad som helst utan det typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0