Skaune



Ärligt talat så har det inte alls blivit så mycket solande för vår del, förutom i kvällssolen. Vi har åkt bil och svettats. På väg ner till Skåne körde vi genom Österlen. Stannade lite här och där och kikade runt. Fikade på något jättefint ställe som jag inte minns vad det hette men tyvärr blev det inga bilder därifrån eftersom jag satt och tjurade. Tur att jag blev lite gladare sen så kameran ändå åkte fram. Så nu vet ni det kompisar.. Ni som klagar, pustar och stönar så fort jag tar upp min lilla kamera från väskan och när ni hör ljudet från kardborreknäppningen på kamerafodralet. Gör mig sur så slipper ni bli fotograderade :).

Kommentarer
Postat av: farzi

klagandet, pustandet och stönandet får jag också höra ibland när jag tar upp kameran, folk får lära sig att leva med det!

hoppas ni hade det bra :)

2008-07-27 @ 23:15:13
URL: http://farzaneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0