Nu ska det köras


En sån här bil är det..

Nu har jag och min fader varit och hämtat hem vår nya bil. Vår och vår. Den är inte det minsta min men eftersom jag är dottern i huset och bor hemma så kommer jag självklart få låna den. Jag älskar den och jag kan inte bärga mig förrän ikväll när jag ska få provköra den till min friend där det nalkas grill-afton. Den är mycket större än de bilar vi någonsin haft och den har  fungerande AC och jättebra högtalare. Jajaja, jag vet att ni säkert är födda med AC-bil och stora bergsprängare som är utplacerade lite här och där i bilen men det är inte jag. Jag minns när vi fick en bil med CD-spelare i., när jag var liten Det var så stort att hela familjen dansade riverdance ute i trädgården en hel natt.

Kommentarer
Postat av: emmzy

supersnygg!!! grattis.. är det samma färg också?

2008-07-08 @ 13:08:27
URL: http://emmzy.blogg.se/
Postat av: smula

riktigt fin! himla snygga fälgar oxå!

2008-07-08 @ 14:53:56
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0