Next week


Har ställt mobil-alarmet på 06 imorgon. Jippi för mig, då klockan är över midnatt och jag har inte har behövt bli väckt på ett halvår om inte mer. Nästa vecka ska jag göra en grej med håret. Kan ni gissa vad? Panache bruka ha utförsäljning av Tigi´s hårprodukter, så självklart kommer jag gå dit imorgon. Är på jakt efter denna söta lilla pumpflaskan. Tror den kan vara perfekt för mitt hår framöver :). Jag är alltid ute i sista minuten med packningen. Mina kläder hänger just nu på tork så jag får packa klart väskan imorgon bitti innan jag åker.

Kommentarer
Postat av: Solution

traceback till din kommentar hos mig:

Nej jag får inte betalt för att blogga (jag har svårt att se hur något varumärke skulle vilja bli förknippat med mig, då min blogg mest bara är bitter...)

Anledningen till att jag gjorde skamlös PR för www.hyboriaradio.com är att jag har en 2-timmars radio show på torsdagar. Vilket jag går minus på att sända eftersom jag betalar ur egen ficka (IFPI, STIMM ska ju ha sina stålar för alla låtarna jag spelar).



Men om du vill ge mig pengar är min själ till salu, jag tror ju inte på evigheten i alla fall.

2008-07-11 @ 01:30:44
URL: http://solutionism.blogg.se/
Postat av: Jennie

vad är den lilla pump flaskan bra för då?

2008-07-11 @ 10:23:44
URL: http://jennief.blogg.se/
Postat av: Micha

Ska vi kommentera varandras inlägg idag? :)

2008-07-11 @ 13:01:48
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0