Musik-mingla

Tänkte jag skulle försöka leta upp mina tomma cd-skivor och bränna en skön bil-skiva. Tänkte göra en playlist med Eddie Meduza, joddla med siv och Björn Rosenström. Ett skämt, ett skämt, ett skämt. Det är sån musik som byfånarna i min by skulle säga " mmm, dom rockar. " samtidigt som dom dricker upp sista slurken av folkölen nere på ICA´s parkering och klottra Mr Rosenström Rulez på kioskens röda vägg. Jag avskyr folk som lyssnar på sån musik. För ca ett år sedan hade min kompis en period då hon lyssnade på liknande musik och varje gång ville jag skjuta ärtor i hennes ögon med en slangbella. På min bilskiva ska det bara finnas sån där skön musik som Kate Ryan, Gyllene tider, Keith Urban och Shakira.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha eller så accepterar du att alla inte har samma musiksmak, livsuppfattning, drömmar, åsikter som du :) tror det kan va nyttigt för dig o komma till gbg så du får se världen lite o växa upp :D

2008-07-09 @ 16:03:07
URL: http://wannabevuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0