Måndag

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så därför sitter jag här och funderar varför jag ens öppnar det lilla laptop-locket och logga in på blogg.se. Men men, det är sånt man får tåla ibland. Onödiga, ointressanta och tråkiga inlägg. Men det är klart, detta är ju egentligen världens bästa blogg så alla inlägg är ju ändå lite innehållsrika.

Jag kan ju t.ex. berätta att jag snart ska gå och tvätta håret. Vilket jag i vanliga fall gör var tredje dag men när man har permanentat hår så måste man det för att man inte ska se ut som att man har rökt en massa joint sen sjätte klass. Sen ska jag och min kära vän köra och hämta en bilbarnstol och en liten pool till min systerdotter. Vi bestämde oss att vi ska leka att vi är homosexuella och att vi ska köpa saker till vårt lilla lesbiska kärleksbarn. Apropå lesbisk. Om jag någonsin bli homofil så ska jag bli ihop med min rosa-vippiga-kjol kompis.. om hon också bli homofil såklart. Annars blir det lite jobbigt. Jag tror vi skulle kunna ha ett jättelyckligt förhållande.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Verkligen! Och det har du med antar jag .. ?

2008-07-28 @ 15:46:42
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: mommis

du ville fråga nått angående min blogg. vad var det?

2008-07-28 @ 17:15:20
URL: http://mommis.blogg.se/
Postat av: Holm

Visst får du fråga något angående bloggen.

2008-07-28 @ 21:51:45
URL: http://holmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0