Jag älskar er



Med risk för att låta som en 13årig tjej så vill jag bara med detta inlägg få fram att jag verkligen avgudar mina tjejkompisar. Avgudar som att tatuera in deras namn på ryggen, torka dom i rumpan efter en diarréattack eller att ta på mig skulden för ett mord som dom har begått. Dom är så snälla, söta och rara att jag bara vill smeka och pussa dom hela tiden. Ikväll har jag skrattat så jag sitter här med en sprängande huvudvärk. Jag har skrikit av skratt så jag tror grannarna steg upp från sängen och tryckte in öronproppar i deras öron.

Tack för en härlig kväll, tjejer & kille.
Bilder kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: thoresson

vi avgudar dig med din gaphals :) hahahaha

2008-07-02 @ 16:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0