Helsingborg festivalen




Efter att vi hade checkat in på hotellet igår så begav vi oss ut för att äta. Körde först in till Landskrona vilket var en stor miss. Kan ju säga att det finns mer att titta på i min hemby än vad det fanns i Landskrona. Inte en enda uteservering fanns där plus att vi knappt höll på att hitta ut därifrån eftersom det inte fanns några skyltar. Vi kom sedan fram till att det inte är några turister som åker till den ödestaden så det är därför dom har sparat in på vägskyltar. Vi lyckades till slut ta oss in till Helsingborg där det var festival.

 Lite mjusic, lite marknadsstånd och lite Axels tivoli. Käkade mat, satt och njöt i solen och kollade på alla som hoppade bungyjamp. Var så himla fachinerande att vi gick till bungyjampställningen och stod där tjättelänge. Det var verkligen riktigt coolt att se det på nära håll när folk slänger sig mot havet och blev doppade i havet med huvudet före innan de studsade upp igen. Min boyfriend fick slita mig därifrån. Skulle aldrig för mitt liv få för mig att äventyra mig själv på det viset. Räcker med att köra för fort över vägbulor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0