Måndag

Fick tänka efter när jag skrev dagens rubrik. Har noll koll på dagarna. För mig har det varit lördag hela sommaren. Vilket höstväder som har kommit till vårt land. Mys! Kan inte bärga mig förrän till hösten när det är tillåtet att handla fina höstkläder, ligga i soffan och kolla på The Hills boxarna. Ni har väl inte glömt? Den 27 augusti släpps både säsong 1 och 2. Pax för cdon. Ikväll har jag legat hemma hos min kompis, i hennes fortölj med myskläder och kollat på OC säsong 4. Myspysigt. Gissa om man var blöt när man kom hem. Shit pomfritt vilket väder.

Förresten så längtar jag efter att blogga på min nya blogg. Väntar bara på att designen ska komma upp så ska ni få adressen sen. Men bara ni som maila mig på [email protected] . Jag kommer alltså inte skriva ut adressen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0