tack för idag

Jag börjar känna mig förkyld. Det är inte en bra känsla just nu eftersom jag på måndag ska sitta på rad 9 på Hovet och skrika mig hes till Quit playin games with my heart. Så just därför ska jag gå och knyta mig nu för att vakna upp pigg som en lärka imorgon. I helgen ska jag ha ett litet mini-förparty i min apartment och ladda upp till backstreet boys. Troligtvis slutar det med att jag sitter här med min Xcider och lyssna på alla deras skivor i min ensamhet. Ahhh, jag kan inte fatta det. Det är ju bara några pytte-få dagar kvar tills jag får se mina älsklingar för tredje gången. Tyvärr har jag en obehaglig känsla som säger att detta kommer bli den sista gången mina ögon kommer få skåda dessa vackra individer.  Vi ses där, gott folk.

Kommentarer
Postat av: patte

hahaha så sött :)

2008-04-10 @ 22:13:06
Postat av: caroline

jo tack, jag börjar smått blir människa efter en tung dag. Själv då? :)

klart ja är...läste ju den alltid förr...sen sa d bara poff, så var du borta....snöft snöft!

2008-04-10 @ 22:45:57
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Felicia

vad ville du
fråga?

2008-04-10 @ 23:33:03
URL: http://efji.blogg.se
Postat av: sundsvalls konstskola

Ja, var det inte du som köpte en bratwurst med extra mycket senap?

2008-04-11 @ 08:39:02
URL: http://KOMSfession.blogg.se
Postat av: Anonym

hmmm.... känner ingen jacob

2008-04-12 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0