Sov gott

Har suttit vid datorn i 1,5 timme för att vara exakt och stört mig på mina glorjärn som är fläckiga. Finns det något värre? Kom och tänka på när jag och min vän gick på stan häromdagen. Jag lokaliserade mitt öga nedåt och fastnade på hennes skor. Vita gympadojjer med skosnören i alla regnbågens färger. Vad är det där för skor, frågade jag och fnyste som om jag var Anna Hibbs som stod och pratade med en Mcdonalds-anställd. Mina nya skor, sa min vän och såg fundersam ut. Då började jag skratta och sa att dom såg ut att ägas av en mongolid. Hon gav mig en smäll på käften så jag ramlade omkull inne på Gina Tricot. Jag kan inte bestämma mig ifall Sofi Fahrmans nya pjux är fulare är min kompis nya mongolid-skor.

image200

Kommentarer
Postat av: M

Jo men visst var det jag. Senap, ketchup, bostongurka? I've got it all!

2008-04-10 @ 06:37:20
URL: http://sweetshanghai.blogg.se/
Postat av: Camilla - cutefjant

jag gick den utbildningen 2005 så det har ändrats lite andra har tagit över och nya lärare så jag kan inte säga så mycket om den..men den jag gick va himmla kul.. det va lixom inte jobbigt att komma till lektionerna och vara där till 8 typ.. praktiken fick vi ordna själva dom flesta butikerna va villiga att ha en på praktik bara man frågade tips..gi in i butiken och fråga inga mail då va den sjukt icke villiga typ.. =)

2008-04-10 @ 08:49:38
URL: http://cutefjant.blogg.se
Postat av: din vän

mina skor är inte fula ditt jävla ålarens :)

2008-04-10 @ 18:17:19
Postat av: anna

Snygga skor

2008-04-14 @ 12:31:27
URL: http://sweetgiirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0