God kväll

image287

Vilken dålig bloggare jag är som inte har bloggat ett endaste inlägg på hela dagen. Helt vidervärdig är jag minsann, Störd, efterbliven och dum i huvet också. Men nu tänker jag bjuder på ett litet inlägg som sagt. Idag ställde jag klockan på 8.30. Klockan nio stod jag utanför jourbutiken och köpte baugetter och ett paket apelsinjuice i bara mysbrallor och en adidaströja eftersom jag är som gymnasieeleverna som lämnar jackan hemma så fort solen tittar fram på morgonen.. Sen började jag promenera till min kompis som bjöd på pålägg. Sen satt vi i hennes soffa och myste med varann, åt våra baugetter och tittade på någon dålig amerikansk såpopera. Jag trivdes.

image288

Kommentarer
Postat av: patricia

åå va mysigt jag vill oxå ha kompizar

2008-04-29 @ 23:23:23
URL: http://patriciafalinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0