:(

image273

Vaaarje helg är det tjaffs mellan mig o min pojkvän om vad vi ska titta på för något på TV. Jag vill se dom där underhållningsprogrammen som Singalong, extra extra, glasklart, körslaget..you name it. Min karl vill bara se såna där dryga filmer som får vem som helst att börja gråta av tristess. När jag satte på Miss USA 2008 igår på kanal Star så började han typ grina och beklaga sig över att sån skit kan vi inte titta på. Jag hade föreläsning för honom om att Miss USA är bara en gång om året och att vi borde faktist se det. Vad är det för roligt med det, frågade han samtidigt som han skallade mig och sjöng en låt med Günther?. Det är spännande att se vem som vinner svarade jag.

Det slutade med att vi gick och la oss. Vem vann Miss USA?

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe, klart de är lite speciellt med äldre karlar, dom har ju mer erfarenhet vad gäller både de ena och de andra. Jag anser ju att åldern bara är en siffra som kärleken snabbt slår ut. Fast no har man fått en hel del sjuka kommentarer gällande åldersskillnaden både från närstående och utifrån.
Men huvudsaken är ju att jag älskar han och de gör jag io allra högsta grad. Det handlar ju om så mycet annat än ålder. de handlar om mental mognad och kemin emellan varandra. jag har upplevt en hel del som fått mig att växa snabbt i huvet om man säger så. vi triv s super bra ihop ! vi kan leka ihop och vi kan skratta ihop men sammtidigt vara välldigt seriösa och så ihop ! de är underbart !

Vi har faktiskt bara varit tillsammans sen den 17de augusti -07 så du kommer säkert tycka att jag är näpp som säger att vi ska gifta oss den 17de augusti -08.

Men om de är rätt, de känns rätt... varför kan man inte gifta sig direkt då om man vill de istället för att vänta i 10 år.?? hehe

2008-04-27 @ 23:38:35
URL: http://IdaTallhed.blogg.se
Postat av: Elina

SVAR: ja, det gör jag (tjänar pengar alltså) :-)

2008-04-27 @ 23:42:31
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: Emma

Haha håller med! Men usch vad äckligt! Nej jag har sluppit flytande sån tur vad! Vad tar du pencillinen mot om man får fråga?

Tack så mycket! Din är riktigt fin den med! Stilren och skön!

2008-04-27 @ 23:43:13
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: Ida

vi träffades faktst under hela sommaren -07 på fester hemma hos han. han bodde granne med en nära vän till mig .. men under den tiden var jag tillsammans med en kille sen tre år tillbaka, men den illen flyttade till norge ett halvår innan de så mitt liv bleb lättare å lättare utan han.
jag bestämde mig den 9 augusti att dumpa den andra killen å lennart (min nuvarande) fanns som tröst eller vad man kan kalla de. ånågra dagar senare så blev de vi. jag har alltså sen den 17de augusti aldrig lämnat hans lägenhet. eller jo, men jag har aldrig sovit någon annanstanns .. nu bor vi ihop å allt ;) haha ..

kanske inte världens romantiskaste sätt att träffas, men de duger ;P haha

men han har vart intresserad av mig sen första gången vi sågs. jag minns en fest en gång, han satt å tittade en hel del på min urringning, då frågade jag inför alla "vill du se mina bröst" .. han svarade "JA!!" haha .. väldigt snabbt svarade han .. efter en stund så sa han "Men få se då" då log jag lite retfullt å sa "nej, jag ville bara veta om du ville" haha..
då blev han lute röd om kinderna !

men jag måste medge att jag alltid tyckt att han med var intressant. tog bara inte förnuftet till fånga att dumpa mitt ex lite tidigare !;P

2008-04-27 @ 23:47:35
URL: http://IdaTallhed.blogg.se
Postat av: Elina

SVAR: jodå, den har varit bra :) själv då?

2008-04-27 @ 23:48:22
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: Emma

Åhh usch så jobbigt :( hoppas att det går över snart!

Jag börjar inte förrän klockan 12 imorgon och så är jag inte ett dugg trött..så jaa det är väl min ursäkt! Och din? :)

2008-04-27 @ 23:49:18
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: Ida

ja, de var precis de jag också kände innan .. de var därför de tog ett tag att dumpa han för de "skulle kännas konstigt".. men de var faktiskt skönt, man kan ju inte vara ihop bara för att de "alltid" vart så .. hehe .. å de var typ så i slutet i vårst förhållande .. eller de var nog så under hälften av förhållandet ! ;P

2008-04-27 @ 23:52:16
URL: http://IdaTallhed.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, sjukt skönt! Jag ska egentligen ta studenten i år. Men jag har hoppat av så många gånger så jag är fortfarande fast på A-kurserna! Läser för tillfället upp matte A två ggr i veckan och efter sommaren ska jag börja på något gymnasie som liknar folkhögskolor! :)
Du själv då? Och vad läser du? =)

JA! Avenyn är skit bra! Såg det förut på tv:n! Man kan inte se nyare än det som vart hittils på webben va?

2008-04-27 @ 23:55:31
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: Nani

Texas vann Miss USA :)

2008-04-28 @ 13:37:44
URL: http://heiau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0