dagens problem.

image246

Det är inte många som vet hur det är att vara 1.53 cm. Okej, ni har också varit det men det var när ni gick i sexan. Right? Men jag kommer få leva med det resten av mitt liv om inte Blondinbella uppfinner nåt mirakel-piller som gör en längre. Poängen med detta inlägget var att jag skulle berätta om min lilla shoppingrunda på Willys idag. Jag skulle ju köpa alla mina bak-ingredienser som ni vet. Sirapen stod så jäkla högt upp på hyllan. Jag fick stå på tå och lirka fram flaskan med fingertopparna så den ramlade ner och jag fick fånga den i famnen. Precis som inte det var nog så skulle jag även köpa muffinsformar, men får ta bullformar istället för att muffinsformarna stod för högt upp.

Välkommen till en dvärgs vardag!

Kommentarer
Postat av: patricia

gött att plattåskor är på modet igen för dig och dina dvärgvänner hhiihihi

2008-04-25 @ 10:03:01
URL: http://patriciafalinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0