buuhuu

image249

Jag måste snart ta tag i att få min lägenhet uthyrd. Jag vet ju att jag kommer bli av med den direkt när jag lägger upp den på blocket och det är väl därför jag inte gör det. Jag vill inte! Jag kommer verkligen sakna den. Igår kväll var tårarna nära för jag tänkte att jag bara ska bo här lite mer än en månad till. Just nu funderar jag på att söka utbildningen som ligger på pendelavstånd. Vad tycker ni? På kvällarna är min lägenhet nr ett i mitt hjärta. Inget slår den på kvällarna. På dagarna är det inte samma feelings jag har faktiskt. Tror det har att göra med min mysbelysning och att man inte ser hålen i väggen efter tv.n, killen som bodde här innan hade upphängd.

Kommentarer
Postat av: Marja

Jag känner igen det där. Har också haft en lägenhet som jag sa upp trots att jag älskade den. lycka till

2008-04-25 @ 11:52:49
Postat av: stickitup.blogg.se

nej inte ett dugg faktiskt :P

2008-04-25 @ 12:06:38
URL: http://stickitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0